11 February 2011

Cerita pasal aku..

Hi,

Dah lama aku nak mencoret pasal diri aku.. So as a start, rasanya molek bebenor la kalo aku update kan pasal diri aku nih.

So skang ni aku dah pindah umah dah. Dah 3 tahun lebih dok menyewa kat Kg Kerdas 3, Gombak tu. Skang dah menetap di Taman Desa Mutiara, Bandar Country Homes, Rawang. Aku pindah umah 25/12/2010 aritu. Tapi sebenarnya kunci umah tu dah dapat dekat 3 bulan sebelum tuh, cuma aku nak gak touch-up sikit2 mana yang patut. Hmm, ingat kan masa tu budget untuk touch-up2 ni sikit2 jer, tapi sebenarnya banyak la jugak. Tapi aku still berbelanja mengikut kemampuan aku nih. Ingat lagi aku pada pesan orang tua-tua "Sukat baju di badan sendirik". Kalo nak diikutkan hati, memang nak buat segala benda, nak beli segala benda.


So, waktu pindah tu aku sewa lori 5 tan. Orang melayu kita yang datang. Bayaran RM450.00 dikenakan pada aku dan itu beserta 4 orang pekerja dia yang nak tolong angkut barang. Mana nak dapat kat KL harga macam tuh, aku pun terkejut jugak sebab boleh kata ini lah harga yang paling murah antara yang lain2 yang aku dah call. Kalo korang ada planning nak berpindah (bukan takat KL jer, Ipoh, Sg Petani pun depa sampai) sila call ALI: 012-6268645 / 0193416840 (korang sebut la korang dapat no dari aku 'Abg yang dok kat country homes'), so mungkin, MUNGKIN la dia boleh kasik special diskaun kat korang.

Owh ya, sebenarnya cakap2 ni, sure korang tertanya mana gambar2 nyer umah tu. Aku sebenarnya tengah mengumpul lagi gambar tu dari hanpon aku, hanpon wife aku dan hanpon adik2 ipor aku kalo depa ada. So, bila semua gambar dah diambil, aku publish kan la kat sini dan kat FaceBook.

Okay la, got to go dulu. Kejap lagik aku post lagik cerita lain.


No comments: