30 January 2010

Pikir punya pasal

Hello,

Skang ni macam-macam yang terjadik di Malaysia. Aku tak tahu la kenapa yang banyak sangat peristiwa yang terjadik. Yang paling aku kesal ialah kes baling kepala babi dalam masjid tuh.. sungguh kurang ajar sapa yang buat camtuh.. tak der otak.. hope polis akan dapat selesaikan masalah tu dengan kadar yang segera..

Ok, bukan itu yang terlalu bemain di kepala aku sebenarnya.. Aku sekarang ni memikirkan mengenai hala tuju masa depan aku ni.. Alhamdullilah sekarang aku dah boleh menarik nafas lega sikit (sikit jer la) kalo nak dibandingkan dengan dulu. Keje aku ok, family ok, perasaan ok.. Just nak carik cara macam mana nak ok kan lagik tuh jer.. Bukan la kata aku mengejar kekayaan duniawi, tapi mungkin itula yang menjadi keutamaan dalam dunia ini sekarang.. No Money No Talk..

Aufa malam tadik buat perangai nak main kul 2am.. Jenuh gak nak bagi dier tidor.. Last2 aku angkat dier keluar bilik letak dalam buai kat ruang tamu umah aku.. Dengan aku ngan Ilah tertidor kat luar..Sekarang ni Aufa dok tidor lagik, Mummy keje pagi ini hari.. So selalunya dalam kul 10 kang Aufa akan bangun, baru aku bagi makan ngan mandi.. Pastu tidorkan dier balik.. Tak der la susah sangat nak jaga anak ni sebenarnya..Just kena tahu kerenah dan tingkah laku dier ajer..

Pasal keje sekarang ni ok jer.. Cumer menunggu sapa la yang nak ganti HOD aku sekarang.. Kalo nak dibandingkan sejujurnya tak der sapa yang mampu ganti tempat dier.. Terlalu banyak benda yang aku belajar dari dier.. Nampak jer baik tapi garang & ganas nak mampus.. Hahahaha sorry boss.. So last day dier keje end March 2010, so pastu orang lain akan ganti dier.. Hope orang nak ganti dier tu sebaik dier or lebih baik dari dier.. Mudah2an.. Kalo tak masak gak nak keje.. Ngeh ngeh ngeh..

Cukup untuk kali nih, nanti sambung..

Adioz Amigoz..

No comments: