04 February 2010

Aufa dah 9 bulan

Salam,

Tanggal 3 Feb 2010, Aufa dah 9 bulan dah umur dier.. Hahahaha, makin buas dan nakal.. Aku happy sangat sekarang ni dengan kehidupan, ada isteri & anak, rakan2, dan semua la yang menyayangi aku.. Thanks to all of you..

Entah la, aku ni jenis yang tak suker orang yang repetitive cakap benda yang sama.. Dah cakap sekali, cukup la.. Nampak macam aku tak amik kisah tapi sebenarnya aku tau apa yang terjadik.. Tak yah berulang kali cakap benda yang sama ngan aku, tak der maknenyewwwwww.. Hahahahaha

So skang ni, keje aku ok jer, cumernyer feel nak keje tu dah makin kurang.. Tak macam dulu, semangat jer nak datang opis awal, nak buat keje.. Tapi sekarang dah kemana hilangnyer semua tu aku tak tahu.. Mungkin itula cabaran aku sekarang nih.. Aku kena bertahan selagi mampu demi untuk masa depan aku sendirik.. Tapi, biler keadaan memaksa dan aku perlu untuk berundur diri, aku akan pergi.. Mungkin rezeki aku bukan bertahan lama kot kat sini.. Tapi hopefully biarla dalam 2 - 3 tahun lagik kot.. Banyak benda yang aku nak fulfill skang nih..

So ok la, next week aku nak kena gi Sarawak plak (Bintulu ngan Kuching), as usual.. Sambung nanti2...

Adioz Amigoz

No comments: