10 January 2010

Marhaban Marhaban Ya 2010

Salam,

Marhaban Tahun Baru 2010, semoga tahun baru ini akan menjadi lebih baik dari tahun lepas..

So, untuk aku, Tahun 2010 ni bermula dengan sinar yang cerah. Aku diserap masuk sepenuhnya dalam company, kalo tak aku just an external consultant jer.. Syukur alhamdulillah.. Azly kata berkat rezeki Aufa, ya betooollll aku setuju (sebab aku adalah manusia yang berpegang teguh pada konsep rezeki Allah).

So kompani baru, tugas baru yang lebih mencabar kena pikul. Aku tak kisah sangat sebab aku suka pada cabaran kerja. Cumanya, dalam opis aku sekarang ni tengah banyak staff yang dimotivated untuk bekerja atas faktor2 dalaman pejabat. So harap2 aku tak affected by this.

Aufa dah masuk 8 bulan dah sekarang. Makin buas dan dah makin tak reti nak dok diam. Merangkak belum berjaya lagik, tapi menjuluq jer dari depan umah sampai la ke dapur. Ada la satu malam tu, bini aku keje malam, so aku la kena jaga dier. Penat sangat kot aku nih, sampai aku tak sedar bila masa yang dier bangun dan berjaya melarikan handphone aku dan spec mata aku. Terkajut gak aku di buatnya bila mencari dier tak jumper, nasib baik biler aku jerit nama, dier nak menyahut.. Rupanya dah dalam bilik tengah kat umah aku rupanya.. Hish hish..

Untuk tahun ni, aku berazam untuk menulis selalu di dalam blog ni la. Kat sini jer la yang aku boleh coretkan segala isi hati aku untuk tatapan aku sendiri. So untuk kali ini, sebagai pembuka bicara, aku berhenti seketika di sini, nanti sambung lagi..

Adioz Amigoz.

M Azuar

No comments: