22 January 2010

Demam satu keluarga


Salam,

Hi all.. Kembali lagi..

Masa aku tulis nih, aku demam dan selsema sebenarnya. Aku gagahkan jugak tangan & minda aku ini untuk mencoret sedikit sebanyak dalam blog nih.. Sekurang2nya aku dapat menenangkan hati yang tengah gundah gulana ini sebab demam.

Hmmm, motivasi untuk keje makin berkurangan. Banyak faktor dalaman pejabat yang membuatkan aku merasa makin tidak excited untuk bekerja. Ntah la apa yang harus aku buat. Seorang dengan sebuk melobi, sorang nak resign, sorang nak tak nak buat keje dll. Aku bukan la nak kata aku jer yang pandai sangat buat keje, cumernyer benda ini akan effect aku nanti. Harap2 keadaan ini akan kembali reda nanti dan semua akan pulih seperti biasa.

Mak ngan ayah aku skarang ni berada di Tanah Suci Mekah menunaikan Umrah. Seronok tengok depa dapat pergi lagik ke sana sebab dah memang menjadi rutin ayah aku untuk ke sana. Pada dia Mekah dan Madinah adalah tempat melancung yang paling happening sebab leh jalan2 sambil dapat pahala. Tak kisahla asalkan depa bahagia. Banyak kali gak depa call aku kali ini, mungkin rindu pada Aufa.

Aufa plak..

Dah berjaya merangkak dengan betul dengan menangkat kaki dia betul2. Tu pun dier berjaya buat kat umah 'awek' dia (amsyar). Mummy kata 'depan awek semua boleh, kalo kat umah pemalas'. Hehehehe.. kecik2 sudah tunjuk lagak nih.. Apa2 pun Aufa sangat sihat, sangat keras badan.. Sampaikan orang tak percaya badan Aufa untuk budak 8 bulan. Hmm, bukan la nak kata Aufa gemuk or chubby sangat, cumernyer badan dier memang keras (hantap).. Like father like son..

so cukup untuk kali ni dulu.. Ada masa kita sambung

Adioz amigoz

No comments: