06 April 2011

PETRONAS HRMD Teambuilding 2011

Gambar-gambar kenangan sepanjang program di atas..

Tarikh: 25 - 27 March 2011
Tempat: Awana Genting Highlands Golf & Country Resort
(Group England)
(Cuba-cuba duduk atas motor member.. depa gerak ke Genting naik motor..)
(Rakan-rakan PeLSSB yang turut serta dalam teambuilding nih)
(Rakan-rakan PeLSSB dengan aksi masing-masing)
(Rakan-rakan PeLSSB dengan aksi masing-masing)
(Bersama rakan pejabat pada malam dinner, theme: Wild Wild West (tu yang nampak macam koboi tuh))
(Koboi-koboi beraksi)
(Koboi-koboi PeLSSB)
(Depa kata ni abang aku, so macam jejak kasih la, lama terpisah, terjumpa kat sini.. hahahaha)
(Kesian tuh kat brother nih, kawan-kawan dia kutuk dia kaw-kaw punyer.. asal aku lalu jer sebalah dier, kawan-kawan dia yang jauh-jauh pun dah bantai ketawa.. hahahaha)
(Go!! Go!! England!!)
(Go!! Go!! England!!)
(Go!! Go!! England!!)
(Kat umah Paroe, sebelum bertolak ke Genting.. Makan Pizza Domino, thanks to Paroe & Domino Pizza..)
(Dapat rasa duduk pun jadikla..)
(Vroommmm!!)
(Vroommmm!!)
(Motor ni memang selesa aku duduk.. nak beli tak mampu, jadi la rasa naik kawan-kawan punya motor)

Banyak la sebenarnya pengajaran yang aku belajar sepanjang di sana. Baru kita tau sapa kawan kita, sapa lawan kita masa tuh. Dan aku cukup kagum dan bangga, staff PETRONAS yang datang semua sporting2 dan sempoi, walaupun sebenarnya yang ada kat situ adalah seorang Manager, GM atau SGM, tapi semua ketepikan jawatan masing2 masa event nih.

Mula-mula ingat masa nak pergi tu, aku rasa modul2 yang akan di buat simple2 jer, rupanya sangat2 dasyat pengajarannya. Ini membuatkan aku merasa masih banyak yang aku perlu belajar untuk terus memantapkan diri aku sendiri. Walaupun nama event ni teambuilding, tapi aku merasakan ianya satu event di mana aku dapat build-up aku punya self-confident sendirik dalam masa yang sama dalam team.

Memang rasa semangat makin membara selepas habis event tuh. Tapi lepas jer masuk opis terus jer ilang semua tuh.. Hahahahaha.. Tak der la, gurau jer.. Aku makin semangat, makin rasa berkeyakinan dan aku akan terus berjuang demi masa depan yang lebih gemilang, cemerlang & terbilang..

That's all for now.. 73..

Gambar ikhsan dari: Paradigma Studio & Pepi


No comments: