23 May 2011

Hobi baru aku..

Hello,

Lama jugak la aku tak jengok page aku nih. Sibuk sikit bulan ni dengan pelbagai aktiviti yang menghalang aku untuk mencoret. Dengan mak mertua sakit jantung, besday Aufa, chekup Auni, Ilah exam dsb. Tapi alhamdulillah semua berjalan lancar tanpa banyak masalah.

Baru-baru ni, aku menghadiah kan diri aku dengan sebuah kamera DSLR Nikon D7000 (with AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR). Dah lama dah aku nak beli, cuma duit jer tak der masa tu. So alhamdulillah, kali ni dapat jugak aku 'mainan' aku yang baru nih. Apalagi, jenuh la aku tekan shutter tu. Yang jadik mangsa, anak2 aku la.. hehehehehe, depa pun suka bila nampak aku kuarkan kamera tuh.

Dibawah ni ada lah sikit2 gambar yang aku dok tangkap. Kalo boleh kasik la komen sikit untuk aku. Kot2 aku lepas ni kan menghasilkan gambar2 yang lebih bermutu tinggi.

Here we go..
















Aku nanti2 kan komen anda semua.

Adioz & 73,

2 comments:

walimaya said...

gambo ko takde ke hehehe

azuar@9W2ZWA said...

ngeh ngeh.. kalo gambar aku ada dalam tu, sapa yang nak nangkapnyer.. hehehehe.. nantila, kalo ada aku upload lain kali yer..