19 December 2008

Proses pembelajaran yang mematangkan...

Masa aku menulis ni, aku berada di Kerteh. Untuk pengetahuan semua, aku berada kat sini selama 11 hari untuk aku buat testing network PETRONAS kat Kerteh. Aku bertolak dari KL on 11th Dec 2008 dan aku akan berada sampai 22nd Dec 2008. Untuk trip kali nih aku stay kat Hotel Awana Kijal. Ok la hotel ni pun agak terkenal gak kat sini. Aku datang ngan my best buddy, Khalid Sedik ngan opismate aku Amilia. 

Untuk pengetahuan, testing ni bukan bidang tugas aku tapi sebab aku nak belajar pasal network dan buddy aku ni sanggup nak ajarkan tu yang ikut trip dier. Ntahla, aku selama ni dok tercari2 kemana hala tuju aku lagi 5 tahun, aku tak dapat bayangkan. Tapi buddy aku ni la yang bagi aku panduan/pendapat sebab dier tau aku minat dalamm bidang IT, tu yang dier recommend untuk aku ikut dan belajar sikit2 pasal network. Dan yang menjadikan aku boleh keluar ikut dier sebab aku jer yang nak belajar dan aku pernah ikut dier pergi buat testing kat PERMATA, Bangi.

No comments: