09 September 2008

Ramadhan 2008

Uish...dah lama dah aku tinggalkan blog nih.  Kalo diikutkan sebulan sekali jer aku post new updates pasal diri aku nih.  Dah tu bercampur aduk plak.  Heheheh.  Kesibukan kerja aku memang betul2 membuatkan aku tak punya banyak masa untuk semua nih.

Ramadhan kali ni, aku bertekad untuk cuba sedaya upaya aku menunaikan semayang terawih.  Aku ngan Ilah plan untuk gi semayang terawih di masjid2 yang berlainan di sekitar KL nih.  malam pertama terawih aku di Masjid Gombak, kedua di Masjid Wilayah, ketiga masjid Gombak, keempat & kelima aku buat kat rumah jer, keenam & ketujuh Masjid Smpg 3 Gombak dan semalam aku terawih kat umah jer.  So dlaam perancangan aku kali ni mungkin akan semayang sampai le ke Masjid Putra, Putrajaya.  Sebabnya, aku ngan Ilah pikir inilah masa yang paling sesuai untuk kami buat 'Kembara Terawih' selain dapat jalan2 bukak posa, dapat gak kpergi masjid2 yang menarik.

Ramadhan kali ini membawa erti dalam hidup aku sebab selepas Ilah gugur anak aku aritu, Allah dah gantikan balik.  Ilah disahkan ngandung lagi.  Baru 4 minggu dan still to early.  Baru2 ni Ilah dok ngadu pening2 kat aku, sampaila dok muntah2.  So aku bawak gi HKL terus, dan doktor yang check kata positif Ilah pregnant.  Punya la aku senyum sepanjang masa dari HKL nak balik umah.  Tembakan aku tepat siuttttt...

To my beloved wife, 'Tima kasih atas segalanya' 'I luv U la'...

Till then, Adioz

Bob

No comments: