25 April 2008

Pembuka bicara

Assalamulaikum...

Sebagai pembuka bicara, permulaan bagi blog aku ni, aku nak ucapkan terima kasih pada Aina yang mengajar aku sebenarnya nak buat blog nih. Aku rase segan gak sebab tak tahu blog ni apa kejadahnye sebab sekarang ni sampai menteri pun ader blog sendiri. Aku actually tahu blog tu wujud cuma tak pernah plak nak try buat sendiri, so skang ni la aku raser masa yang sesuai untuk aku buat.

InsyaAllah, kalo di Izinkan Allah, blog aku ini bertujuan untuk menjadi salah satu cara untuk aku meluahkan isi hati aku tak kira kepada sesiapa mengenai apa perkara sekalipun. Aku juga bercadang untuk memudahkan aku untuk bercerita kisah hidup aku seharian untuk tatapan isteri aku tersayang..

So, nanti2 kanlah kisah aku seterusnya dalam blog aku nih..

azuar

No comments: